EDIFICE 2019 - Meeting for the Civil Engineering PhD students at FCT/UNL

30-01-2019

Dear PhD students,

We are pleased to announce that EDIFICE 2019, the Meeting for the Civil Engineering PhD students at FCT/UNL, will take place on March 13, at the Civil Engineering Department building.

The purpose of this event is to encourage presentation and foster discussion of the work carried out by each PhD student. All PhD students and interested colleagues are invited.

Each speaker will have 8 minutes for a presentation of his most recent findings and at least one of the problems that must be tackled next. An 8 minute discussion with the audience and the scientific committee will follow.

We ask you to submit a one-page abstract, up to the 1st of March, summarizing the work and future problem(s) that will be adressed in the presentation.
The abstract should be e-mailed to rodrigo.goncalves@fct.unl.pt with the message title “EDIFICE 2019 abstract submission".
Caros estudantes de doutoramento,

Temos o prazer de anunciar que o EDIFICE 2019, o Encontro de Estudantes de Doutoramento em Engenharia Civil da FCT / UNL, terá lugar no dia 13 de março, no edifício do Departamento de Engenharia Civil.

O objetivo deste evento é incentivar a apresentação e fomentar a discussão do trabalho realizado por cada estudante de doutoramento. Todos os estudantes de doutoramento e colegas interessados estão convidados.

Cada palestrante terá 8 minutos para uma apresentação de suas descobertas mais recentes e de pelo menos um dos problemas que devem ser abordados no trabalho futuro. Seguir-se-á uma discussão de 8 minutos com o público e a Comissão Científica.

Pedimos que envie um resumo de uma página, até 1 de março, com o trabalho e os problemas futuros que serão abordados na apresentação.
O resumo deve ser enviado por correio eletrónico para rodrigo.goncalves@fct.unl.pt, com o título “EDIFICE 2019 abstract submission”.

Sincerely Yours,
Cumprimentos,